Selecteer een pagina

De beste mailing voorbeelden

Ben je opzoek naar mailing voorbeelden? Maar wat bedoelen mensen hier eigenlijk mee? Mailing, is ook beter bekend onder de naam direct mailing. Dit is namelijk een marketingtool, die bestaande, of potentiële klanten op een persoonlijke manier benaderd. Echter wordt het ook vaak ingezet in privésferen, bijvoorbeeld: een uitnodiging voor een bruiloft, of misschien wel voor de kerstdagen.

In dit artikel gaan wij je, dan ook alles vertellen over direct mailing en hoe je dit het beste kunt inzetten. 

Hieronder lees je meer over:

Mailing voorbeelden? Dit wordt er bedoeld met direct mail

Simpelweg, is direct mail een marketingmethode om klanten op een persoonlijke manier te benaderen. Deze marketingtool heeft, dan ook vele goede mailing voorbeelden, zoals: een pop up kubus. Dit is een heuse kubus, die op verscheidene vlakken volledig te personaliseren is. En dat is nou net de kracht van direct mail. Aangezien de response, daardoor vele malen hoger uitvalt, ten opzichte van een online mailing. Want laten we eerlijk zijn we leven al in een tijd, waarin je ontzettend veel met elektronische apparaten, zoals je mobiel, tablet, pc en je laptop te maken krijgt. 

En als je dan ook nog vele berichten op dagelijkse basis ontvangt, dan is de kans groot dat er ruis gaat ontstaan. En dat is niet eens altijd bewust, want laten we eerlijk zijn niet iedereen checkt voortdurend zijn of haar mail. 

Dus jouw leuke mailing per e-mail kan daardoor toch ondergesneeuwd raken. 

Dit zijn onze beste mailing voorbeelden

Nu we je hebben geïnformeerd over wat direct mail precies inhoud. Gaan we je nu meer vertellen, over de verschillend direct mailing voorbeelden. We hadden namelijk al kort even de pop up kubus benoemd. Dit is wat ons betreft: één van de beste mailing items, die er is. Wil je bijvoorbeeld: een feestelijke uitnodiging versturen? Omdat je een verjaardagsfeest gaat organiseren, of misschien een slagingsfeestje? Dan is het natuurlijk leuk om dit op een ludieke wijze te doen. 

Zeker alle jongeren bekijken niet voortdurend hun mailbox na, dus wanneer je schoolgenoten wilt benaderen. Kun je dit misschien wel d.m.v. een confetti pop up kubus doen. Dit is een kubus, die je ook op verschillende zijden kunt personaliseren met verschillende boodschappen. Denk hierbij aan: de locatie, tijd, dresscode, routebeschrijving en alle andere handige informatie. Wanneer je zo’n kubus, dus combineert met confetti heeft de ontvanger al een klein feestje op de deurmat. Waardoor je response al in één keer vele malen hoger uitvalt.

Of ga je juist een verjaardagsfeest organiseren? Dan kun je ook kiezen voor een heuse turningcard. Dit is ook een direct mailing, waarbij de ontvanger bij de vouwzijden door te vouwen steeds meer informatie krijgt. 

Op zakelijkniveau, is het versturen van direct mailing, dan ook erg goed aan te bevelen. Wil je een zakelijke bijeenkomst organiseren? Om je huidige en potentiële klanten opnieuw te activeren? Dan is de keuze voor een Pop up kaart, ook nog niet eens zo heel erg gek. Dit is namelijk een 2D-kaart, die opvallend effect geeft. Uiteraard is dit ook in je eigen bedrijfsstijl te personaliseren.

Dit waren onze beste mailing voorbeelden!

Urban Arrow bakfiets: waarom deze beter is dan de rest

Urban Arrow bakfiets: waarom deze beter is dan de rest

De elektrische bakfiets is dé oplossing voor gezinnen en ondernemers die een duurzaam, praktisch en stijlvol vervoermiddel zoeken. Maar met zoveel merken op de markt, welke kies je? De Urban Arrow bakfiets steekt met kop en schouders boven de rest uit. Waarom? Hier...

Lees meer